Маркетинг Наша компанія проводить комплексні маркетингові дослідження (аналіз) в будь-яких галузях. На підставі проведення маркетингових досліджень (аналізу) ми формуємо: 1. Рекламні кампанії 2. Маркетингові завдання |
Етапи проведення маркетингового аналізу:
1. Аналіз бізнес-процесу замовника, специфіки продукції або послуг, конкурентних переваг, плановане розширення асортименту і пріоритетність товарних позицій або послуг.
2. Дослідження ринку: його основних тенденцій, конкурентної ситуації, маркетингових чинників середовища.
3. Аналіз конкурентів: їх ринкової активності, конкурентних переваг та інших характеристик, детальне порівняння сайтів (відмінні риси, способи демонстрації конкурентних переваг, взаємодія з цільовою аудиторією, основний функціонал)
4. Вивчення кінцевих споживачів: сегментація ринку, вибір і пріоритизація цільових груп, портрет цільового споживача.
5. Комплексний аудит існуючого інтернет-ресурсу замовника.
6. Розробка стратегії і рекомендацій з побудови бізнесу замовника в інтернеті (щодо сайту та просування).
Маркетингове завдання дозволяє:
1. Створити візуальну концепцію дизайну і структури сайту, які відповідають таким вимогам:
- найбільш ефективну взаємодію з цільовою аудиторією;
- акцентування уваги на конкурентних перевагах компанії;
- створення необхідного іміджу компанії шляхом формування відповідного асоціативного ряду у відвідувачів сайту;
- збільшення кількості конверсій і часу проведеного на сайті;
- формування лояльності користувачів і збільшення кількості повторних відвідувань сайту.
1. Створити візуальну концепцію дизайну і структури сайту, які відповідають таким вимогам:
- найбільш ефективну взаємодію з цільовою аудиторією;
- акцентування уваги на конкурентних перевагах компанії;
- створення необхідного іміджу компанії шляхом формування відповідного асоціативного ряду у відвідувачів сайту;
- збільшення кількості конверсій і часу проведеного на сайті;
- формування лояльності користувачів і збільшення кількості повторних відвідувань сайту.