Ми здійснюємо консультування за наступними напрямками: - цілі і завдання при створенні веб-сайту; - визначення цільової аудиторії сайту; - об'єктивна оцінка сайтів конкурентів, їх позицій на ринку і перспектив сайту замовника; - вибір моделі веб-сайту - структури сайту і навігації по ньому; - розробка технічного завдання; - просування проекту в Інтернеті; - пропозиції для перспективного розвитку сайту; - проведення комплексного аудиту сайту. |
В рамках консультування проводиться комплексний аудит сайту - система тестів для визначення ефективності інтернет-ресурсу, яка включає такі напрямки:
Технічний аудит сайту включає:
Аналіз хостингу - перевірка його безпеки, стабільності, безперебійності роботи і швидкості.
Аналіз доменного імені - аналіз його унікальності, охороноздатності, простоти написання і запам'ятовування, відповідності тематиці сайту і т.д.
Аналіз безпеки сайту - пошук уразливих місць сайту, аналіз захищеності інформації від втрат і крадіжки, схильності шкідливим атакам і збоїв в роботі.
Аналіз програмного коду сайту (чистота коду) - аналіз технологій сайту з точки зору їх сучасності, зручності використання і відповідності вимогам пошукових систем. Застарілі, ненадійні технології можуть ускладнювати роботу користувачів і викликати проблеми з пошуковою оптимізацією, впливаючи на позиції в пошуковій видачі.
Аналіз продуктивності сайту - включає тестування навантаження сайту, де перевіряється максимальну кількість користувачів, які одночасно можуть мати доступ до інтернет-ресурсу. І аналіз стійкості сайту - перевірка його роботи і збереження даних в екстремальних і аварійних ситуаціях.
Аналіз системи адміністрування сайту (СМS) - її зручності і функціональності, простоти додавання і управління змістом сайту.
Аналіз системи збору статистики - аналіз ефективності існуючої системи збору статистики сайту і правильності її налаштування, наскільки точно вона відображає основні показники відвідуваності: унікальні відвідування, джерела трафіку, час перебування на сайті, кількість переглянутих сторінок і т.д.
Структурний аналіз (аналіз контенту з урахуванням пошукової оптимізації) - вивчення контенту сайту, щільності ключових слів, відповідності іншим правилам пошукової оптимізації, переплетення контенту (його перелинковки). Це дозволить підвищити сайт в пошуковій видачі, збільшить приплив цільових відвідувачів, а переплетення контенту дозволить затримати користувача на сайті, збільшивши кількість переглянутих їм сторінок і час перебування на ресурсі.
Маркетинговий аудит (аналіз юзабіліті і з комерційної точки зору) - включає аналіз зручності використання сайту, ефективності взаємодії з цільовою аудиторією, ефективності уявлення конкурентних переваг компанії та інших аспектів, що впливають на комерційну ефективність інтернет-ресурсу. Це дозволить збільшити кількість конверсій на сайті (напр. Продажів), час, проведений на сайті, підвищити лояльність користувачів (повторні продажі і заходи на сайт), поліпшити імідж компанії.
За результатами проведеного аудиту розробляється комплекс рекомендацій щодо усунення недоліків та підвищення ефективності інтернет-ресурсу.
Технічний аудит сайту включає:
Аналіз хостингу - перевірка його безпеки, стабільності, безперебійності роботи і швидкості.
Аналіз доменного імені - аналіз його унікальності, охороноздатності, простоти написання і запам'ятовування, відповідності тематиці сайту і т.д.
Аналіз безпеки сайту - пошук уразливих місць сайту, аналіз захищеності інформації від втрат і крадіжки, схильності шкідливим атакам і збоїв в роботі.
Аналіз програмного коду сайту (чистота коду) - аналіз технологій сайту з точки зору їх сучасності, зручності використання і відповідності вимогам пошукових систем. Застарілі, ненадійні технології можуть ускладнювати роботу користувачів і викликати проблеми з пошуковою оптимізацією, впливаючи на позиції в пошуковій видачі.
Аналіз продуктивності сайту - включає тестування навантаження сайту, де перевіряється максимальну кількість користувачів, які одночасно можуть мати доступ до інтернет-ресурсу. І аналіз стійкості сайту - перевірка його роботи і збереження даних в екстремальних і аварійних ситуаціях.
Аналіз системи адміністрування сайту (СМS) - її зручності і функціональності, простоти додавання і управління змістом сайту.
Аналіз системи збору статистики - аналіз ефективності існуючої системи збору статистики сайту і правильності її налаштування, наскільки точно вона відображає основні показники відвідуваності: унікальні відвідування, джерела трафіку, час перебування на сайті, кількість переглянутих сторінок і т.д.
Структурний аналіз (аналіз контенту з урахуванням пошукової оптимізації) - вивчення контенту сайту, щільності ключових слів, відповідності іншим правилам пошукової оптимізації, переплетення контенту (його перелинковки). Це дозволить підвищити сайт в пошуковій видачі, збільшить приплив цільових відвідувачів, а переплетення контенту дозволить затримати користувача на сайті, збільшивши кількість переглянутих їм сторінок і час перебування на ресурсі.
Маркетинговий аудит (аналіз юзабіліті і з комерційної точки зору) - включає аналіз зручності використання сайту, ефективності взаємодії з цільовою аудиторією, ефективності уявлення конкурентних переваг компанії та інших аспектів, що впливають на комерційну ефективність інтернет-ресурсу. Це дозволить збільшити кількість конверсій на сайті (напр. Продажів), час, проведений на сайті, підвищити лояльність користувачів (повторні продажі і заходи на сайт), поліпшити імідж компанії.
За результатами проведеного аудиту розробляється комплекс рекомендацій щодо усунення недоліків та підвищення ефективності інтернет-ресурсу.